طراحی دکوراسیون داخلی

سبک مدرن

در خانه هایی با سبک طراحی داخلی مدرن خطوط ساده عمودی و افقی در همه عناصر و اجزا دیده می شود.شاید بتوان بارزترین نشانه در فضاهای با این سبک را نمایش تیرها و ستونها در فضای اتاق دانست. در فضایی با این سبک رنگ های خنثی در ترکیب با رنگ های روشن به چشم میخورند .از طرفی تمامی وسایل ساده، کاربردی و راحت هستند. در اولین قدم برای رسیدن به طراحی به سبک مدرن، حذف تزیینات و جزییات مهمترین نکته است. حتی کتاب ها ودیگر موارد مانند کامپیوترها در کمدها و کشوها گذاشته می شوند تا از آشفتگی بصری محیط جلوگیری نمایند. این سبک و سبک مینمال نقاط اشتراک زیادی را با یکدیگر داشته و می توان شباهت های این دو را در سادگی هرچه بیشتر و حذف تزیینات دانست. در سبک گاهی از طراحی پلان های آزاد استفاده شده و از حداقل دیوارها برای تفکیک فضایی استفاده می شود. در این خصوص باید اشاره داشت که جدا سازی فضاها از یکدیگر بوسیله مبلمان صورت گرفته و کارکردهای آن ها از هم مجزا می شود.

Modern Interior Design Style Ideas 2021 • DeCombo
سبک مدرن

سبک مینیمال

این سبک شباهت بسیار زیادی به سبک مدرن داشته و تمرکز آن بر روی سادگی استفاده از پالت های رنگی روشن و خنثی از جمله کرمی، خاکستری، سفید و مشکی و توجه به عملکر فضاها ست. این سبک در بزرگتر نشان دادن اتاقهای کوچک بسیار کاربردی است.

What is minimalist interior design style? | Tarkett
سبک مینیمال

سبک انتقالی

سبکهای انتقالی نیزمانند سبک مینیمال بوده و از فضاهایی باز و آرامش بخش تشکیل شده است. استفاده از رنگ های خنثی و ساده در این سبک قابل مشاهده است. تفاوت این سبک باسبک مینیمال استفاده از برخی عناصر سنتی در فضاهاست. در این سبک تلفیقی میان دوره سنتی و معاصر صورت می گیرد. استفاده از رنگ های نزدیک به قهوه ای، کرم و یا به کارگیری وسایلی با رنگ برنز در این سبک رایج است و میتوان آن را برای اتاقهای استراحت استفاده نمود. از دیگر شاخصه های این نوع طراحی تعادل است. تعادل میان تمامی عناصر استفاده شده در فضاها. چه در استفاد از رنگ و چه دراستفاده از عناصر مختلف.

Transitional Style Interior Design (Home Decor Ideas in 2021)
سبک انتقالی

سبک بوهمیان

این سبک، سبکی التقاطی و پراز رنگ های شاد است. سبکی راحت و متنوع. این سبک در واقع برداشتی آزادانه از طبیعت، بافت ها و رنگ هاست که می توانید در همه اجزای خانه استفاده کنید. از بارزترین ویژگی های این سبک استفاده از عناصری با زمینه بافته شده است. مانند بافت های حصیری و سبدی. استفاده از صنایع دستی شهرهای مختلف و نمایش آن ها در اتاق ها حتی در سالن پذیرایی را میتوان در این سبک دید. در خصوص این سبک می توان مهمترین نکته را راحتی دانست زیرا می توان خارج از چارچوب های ذهنی ایده پردازی کرده و به آن عمل کنید.

18 Ways to Embrace Boho Style in Your Home | Better Homes & Gardens
سبک بوهمیان

سبک روستیک (روستایی)

این سبک برای علاقه مندان به سبکی های سنتی و قدیمی، طبیعی و کمی زمخت است. سبکی که تداعی گر گذشته بوده و از طبیعت نشات گرفته است. چوب را می توان به راحتی از متریالی دانست که در این سبک به وضوح پیداست و در عناصری از جمله مبلمان دیده می شود. استفاده از منسوجات طبیعی و ارگانیک و همچنین غلبه رنگ های تیره بر فضا بیشتر به چشم میخورد. اما می توان برای روشن تر کردن فضا از رنگهای خاکی و کرم استفاده کرده تا فضای دلخواه خود را بدست آورید.

Everything You Need To Know About Rustic Style Interior Design
سبک روستیک

سبک معاصر (contemporary)

در این سبک تمامی وسایل ساده بوده و کارایی و عملکرد آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اجزا و عناصر طبیعی با جزئیات زیبا و ظریف استفاده می کند. این سبک را می توان همانند سبک مینیمال دانست زیرا اغلب در پلان های باز اجرا می شود. پنجره هایی که هیچگونه پوششی ندارند و سایه روشن های خوبی را بر روی سطوح ارائه میدهند در این سبک اجرا می شوند. رنگهای مورد استفاده برای طراحی فضایی با سبک کانتمپوری رنگهایی خنثی هستند ام می توان از برخی وسایل با رنگ های دیگر برای ایجاد نقطه عطف در فضا استفاده کرد.

Contemporary White Living Room with Red Accents and Large Windows
سبک معاصر(کانتمپروری)

سبک رترو

این سبک از طرح ها قدیمی و گذشته الهام گرفته شده است. اگر به رنگ های تند و پور شور علاقه دارید این سبک می تواند مطابق سلیقه شما باشد. در این سبک می توان از تمامی عناصر سالیان گذشته و دهه های قبل مطابق با دوران مدرن استفاده کرد.در واقع می توان رترو را ترکیبی از سبک مدرن و عناصر کلاسیک دانست. اما با این تفاوت که مدرنیته نقش بیشتری را در این سبک ایفا می کند.

Vintage Interior Design: The Nostalgic Style vintage interior design | the  deepening pool
سبک رترو

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳