بازسازی فست فود کفشدوزک

حتما شما هم تا کنون به بازسازی دفتر کار یا منزل خود نیاز پیدا کرده اید. بازسازی یکی از مهمترین بخش های مورد درخواست افرادی است که تمایل به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود دارند.ساختمان های مختلف مسکونی، اداری و تجاری، معمولا در بدو امر فاقد همه فضاهای لازم برای کاربران آن محیط است. به همین دلیل افرادی که به یک فضای جدید نقل مکان می کنند نیازمند مشاوره با متخصصین دکوراسیون داخلی برای آماده سازی محیط مورد نظر هستند. در این بخش محیط داخلی فست فود کفشدوزک را قبل و بعد از اجرای دکوراسیون داخلی که توسط مهندس آرتورامید آذری انجام شده، معرفی می گردد تا ملاحظه کنید که چگونه می توان فضای موجود را به نحو مطلوبی بازسازی کرد.

محیطی که برای رستوران در نظر گرفته می شود باید فضایی پویا، گرم و صمیمی باشد تا از جذابیت کافی برای مشتریان برخوردار باشد. در این تصویر استفاده از طیف رنگی قرمز و ترکیبی از رنگ های دیگر، به فضا صمیمیت و آرامش مطلوبی داده است.

در بازسازی این فضا، استفاده از مصالح مختلف و همرنگ در طراحی محیط و نورپردازی برروی آن، زیبایی فضا را دو چندان کرده است.

reconstruction of fast food

بعد از بازسازی

 reconstruction of fast food/

در حین اجرا

مجزا بودن فضاها، در اینگونه فضاها ضروری است. با استفاده از مصالح دکوراتیو ساده، مانند طراحی آب نما، سقف های کاذب و…می توان فضا را به قسمت های مختلف و مورد نیاز تقسیم کرد.

reconstruction of fast food

قبل از بازسازی ورودی فست فود کفشدوزک

reconstruction of fast food

بعد از بازسازی ورودی فست فود کفشدوزک

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳