ویلاهای مدرن

همایش و کارگاه علمی بزرگداشت روز جهانی شهرسازی – کرج

همایش و کارگاه علمی بزرگداشت روز جهانی شهرسازی
با موضوع: سیما و منظر شهری و اخلاق حرفه ای

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با همت گروه تخصصی شهرسازی و همکاری شهرداری کرج، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی شهرسازی، مورخ ۳۰ آبان ماه، همایش و کارگاه علمی شهرسازی با رویکرد سیما و منظر شهری را برگزار می کند.

در این همایش علاوه بر ریاست سازمان جمعی از مسوولین ارشد استان از جمله مدیرکل راه و شهر سازی البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و شهردار کرج سخنرانی خواهند داشت.
همچنین در بخش علمی همایش چند تن از اساتید برجسته کشور به ارایه موضوعات علمی پیرامون رشته  مهندسی شهرسازی خواهند پرداخت.

براساس پیشنهاد پروفسور کارلوس ماریا ولاپائولرا؛ استاد فقید دانشگاه بوئنوس آیرس آرژانتین هر ساله در روز ۸ نوامبر  روز جهانی شهرسازی در ۳۰ کشور و ۴ قاره جهان مراسم بزرگداشت برگزار می ­شود. این روز موقعیت ویژه ای برای شناسایی و ترویج نقش شهرسازی در ایجاد شهرهای قابل زیست می ­باشد.

روز جهانی شهرسازی موقعیت فوق العاده ای برای بررسی مسائل شهرسازی از یک منظر جهانی می­ باشد .
جلب توجه به اهداف و پیشرفت های برنامه ریزی شهری و منطقه ای درسراسر جهان، تأکیدبر خدمات ارزشمندی که شهرسازی صحیح می ­تواند به کیفیت سکونت گاه های انسانی و محیط زیست در سراسر جهان بنماید و پوشش اطلاع رسانی بخشیدن به آرمان ها و ایده آل های برنامه ریزی شهری و منطقه ای نه تنها درسطح متخصصین بلکه همچنین در میان عامه مردم از جمله دلایل بزرگداشت روز جهانی شهرسازی است.

همچنین شعار امسال روز جهانی در ایران، بازافرینی شهری با رویکرد ارزشگرا با هدف نهادینه کردن مفهوم کیفیت در حیات مطلوب شهرهای کشور براساس بهره وری بیشینه از میراث شهر، میراث اقتصادی یک ملت و… است.

زمان: ۳۰ آبان ماه ۹۴، ساعت ۱۶ الی ۲۰
مکان: کرج، تالار میلاد شهرداری
سایت مرتبط: www.alborz-nezam.ir
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳