طراحی ویلا و باغ ویلا توسط گروه مهندسین ایران معماری- کلید تفکر خلاق، ابداع انگاره هاست.

در این آتلیه طراحان حرفه ایی متعددی گردهم آمده اند تا با اعمال دیدگاه ها و نظرها و ایده های متفاوت ،بتوانند آلترناتیوهای خلاق و کانسپت گرا خلق کنند . محصول چنین گردهمایی، آفرینش و تدوین طرح هایی منحصر به فرد و خلاقانه می باشد و این امکان را به کارفرما می دهد تا آلترناتیوی را که به ذهن، سلیقه وبودجه ی آن، نزدیکتر است را انتخاب نماید.

این همفکری و توافق در گروه، باعث افزایش تعامل بین گروه معماران و کارفرما خواهد شد که بسیار ارزشمند است.

در زمینه طراحی ویلا ، تیم طراحی پژوهش های زیادی را انجام داده اند تا به یک روند طراحی واحد و جامع متناسب با خرد اقلیم های سرزمین ایران چه از لحاظ فرم و عملکرد و همچنین مقوله اقتصاد و زمان، دست یابند.

طراحی ویلا

اساس شکل گیری ایده در این آتلیه به سرپرستی آرشیتکت آرتور امید آذری،رسم اسکیس های متعدد، ساخت ماکت اتوود و مدلسازی های اولیه توسط نرم افزار است ، تا کارفرما بتواند با توجه به نیازهای مطرح در پروژه تصمیم گیری نماید.در مرحله بعدی تیم برنامه ریزی و تیم فنی در کنار تیم طراحی قرار می گیرند .این تیم، مشخصات فنی عناصر و جزییات ساختمانی در راستای طراحی، دیتیل های درخور پروژه ، مشخصات فنی مصالح مطابق با توسعه صنعت ساختمانی در سطوح بین المللی، را بررسی و در اختیار تیم طراحی قرار می دهند تا معماران در طرح نهایی اعمال کنند. بدین سان در نهایت پروژه، در تمام ابعاد بسته می گردد .

طراحی ویلای مدرن

متد اصلی طراحی ویلا و باغ ویلا در گروه معماری ایران معماری زیر نظر شرکت مهندسی آلتون سازه، پایبندی به روند طراحی و تعامل مستمر با کارفرما می باشد.

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳