طراحی فضای داخلی کار مدرن

داشتن یک مکان فیزیکی به عنوان یک فضای کاری دارای مزایای ذاتی بسیاری است. مانند گرد هم آوردن کارکنان در یک محیط جمعی و مشارکتی و دادن فرصت به شرکت ها برای ایجاد فرهنگ و هویت. اما زمانی که کار ترکیبی و از راه دور در مراحل اولیه همه‌گیری شروع به افزایش کرد.بسیاری تعجب کردند که این به معنای پایان کار فیزیکی است.

آیا به طراحی فضای کار اندیشیده‌اید؟

با توضیحات گفته شده این الگو مشخص شده است: بسیاری از شرکت ها به جای جایگزینی کامل با روش های از راه دور، با انتخاب فضاهای مبتنی بر فعالیت گروهی انجام می‌پذیرد. از طرفی باید راحت و انعطاف پذیر باشد که خلاقیت و همکاری را تقویت می کند. این ویژگی‌ها با نیازها و شرایط جدید کارکنان سازگار شده اند.

در حالی که معماری فضا را طراحی کرده و چارچوب‌ها تبیین می‌کند. طراحی داخلی موضوعی است که در نهایت می تواند فضاهای کاری را ایجاد و شرایط رابرای این معیارها را برآورده کند. چه با صندلی، میز، تزئینات یا چراغ‌های روشنایی باشد. مهم است که جزییات و تمامی عناصر مناسب را برای ایجاد فضایی انعطاف‌پذیر، از نظر بصری جذاب و دعوت‌کننده که تأثیر مثبتی بر کاربران فضایی دارد، انتخاب کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در زیر مبلمان، سیستم‌های روشنایی و عناصر تزئینی را ارائه می‌کنیم که نه تنها کاربردی هستند، بلکه راحت، همه‌کاره و از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر هستند. از این رو بهره‌وری و کارایی را ارتقا می‌دهند. برای کمک به الهام بخشیدن به معماران و طراحان، این موارد از طریق مجموعه ای از فضاهای کاری و محصولات مدرن نشان داده شده است.

بررسی نمونه‌ها

مبلمان راحت و همه‌کاره

Spaces Hung Sheng

 D&P Associates

از آنجا که بازدیدکنندگان اصلی Spaces Hung Sheng مشاغل آزاد و کوچک هستند. به مکانی نیاز دارند که نیازهای خلاقانه آنها را برآورده کند. طراحی باید انعطاف پذیر، دعوت کننده و دنج باشد. و در عین حال حرفه ای . بنابراین، صندلی Maarten توسط Viccarbe، با لبه‌های گرد، ظاهری ساده و پالت رنگی ملایم، انتخاب شد. تا سبک آرام و مینیمال فضای اداری را تقویت کند و در عین حال کارایی را نیز افزایش دهد. به طور مشابه، میز Trestle – یک سطح صاف و نازک و ساده که توسط پایه های زاویه دارساپورت می‌شود- به دلیل تطبیق پذیری و طراحی زیبا که برای بسیاری از فضاهای مشترک در اتاق های جلسه مناسب است.

صندلی
داخلی

Brookfield Asset Management

 Ultraconfidentiel

در طراحی این دفتر، ارتقای میزان سلامت و پایداری هدف اصلی بود. بنابراین، انتخاب مبلمان داخلی باید آرامش را فراهم میکرد. و در عین حال تأثیرات محیطی را به حداقل برساند. به همین دلیل، مبل‌های Raglan آندریو ورلد برای مکان‌های مشترک انتخاب شدند. که راه‌حلی مدولار ایده‌آل برای آرامش در محیط‌های شرکتی ارائه می‌دهند. از سوی دیگر، اتاق‌های جلسه شامل صندلی Nuez BIO است، یک صندلی راحت با پشتی بلند با شخصیتی گرم و مدرن که قابل بازیافت و تجزیه زیستی نیز می‌باشد.

اداری

Sint Michielsgestel Town Hall

AREA Occupier Solutions

با وجود اینکه دفتری سنتی نیست، تالار شهر به یک مرکز اجتماعی با کتابخانه، اتاق‌های جلسه و فضاهای کاری مختلف توسعه داده شده است. با توجه به مجموعه ای از برنامه ها، ساختمان با صندلی، چهارپایه و میز مبله شده است. این فضا شامل چندین میز سریع و صندلی های اسلم است. هر دو طرح سبک، مینیمال و راحت هستند که می توانند به آسانی در بسیاری از ساختارهای مختلف مونتاژ و بنابراین با فضاهای باز چند منظوره و انعطاف پذیر سازگار شوند – درست مانند مفهوم اداری مدرن امروزی.

طرتحی داخلی

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳