طراحی بهترین سازه برای دفتر معماری

دفاتر Atlassian

شرکت Atlassian طی یک طراحی معماری  جسورانه و طراحی سازه ای  آگاهانه کاری کرد که در شهر و نزدیک به نیروی کارش باشد و به همین جهت فضای باز بزرگ و متنوعی را ارائه می‌دهد.
در حالی که دیگر دفاتر نرم‌افزاری همانند جایگاه‌های سرپوشیده تماشاگران، خانه‌های درختی و همه شبیه به یکدیگر می‌باشند، مشتریان Atlassianو کارمندان آن در محیطی متفاوت قدم گذاشته و کار می‌کنند.
در حال حاضر Atlassian به ۸۱ شرکت از ۱۰۰ شرکت Fortuneخدمات‌رسانی می‌کند. دفتر جدید ۴۲۰۰۰ فوت مربعی بازتاب موفقیت کمپانی در ارتقا و نوآوری در محصول است.

دفاتر Atlassian

قوانین Atlassian به این صورت است که با کارمندان، مشتریان و شرکا بسیار شفاف و باز برخورد می‌کند.
در واقع بیشترین هزینه در بودجه ساخت و ساز در بخش استفاده از تعداد قابل توجهی شیشه بود تا در طول روز و به منظور ایجاد محیط کار مشارکتی و باز ، تابش نور طبیعی در حالت تعادل باشد.

Atlassian_office3

چندین اتاق کنفرانس نورگیر و بخش‌های مختلف برای کار گروهی ، فضای کاری تساوی‌طلب را تقویت می‌کند. فضای موجود در خرپا با دو برابر ارتفاع از انبار از میدان شهر و آمفی‌تئاتر الهام گرفته است: فضایی برای جلسات کارکنان، سخنرانی‌ها و راه‌اندازی محصول.
از جمله امکاناتی که برای کارمندان در اداره در نظر گرفته شده می‌توان به یک آشپزخانه بزرگ و کافه تریا، اتاق سرگرمی، مکان‌های مختلف برای استراحت و پارکینگ وسیع دوچرخه اشاره کرد.

دفاتر Atlassian

طرح فضای دفتر Atlassianفرهنگ محیط کار روشن و باز را به خوبی نشان می‌دهد: اتاق کار مهندسان نرم‌افزار نزدیک به دفتر مدیرعامل شرکت می‌باشد. اتاق‌های کنفرانس شیشه‌ای همه را به همکاری می‌خوانند و فضای عمومی، کارمندان را به کار گروهی تشویق می‌نماید.

دفاتر Atlassian

Atlassian در ارائه محصولات نرم‌افزاری نوآور است؛ می‌توان گفت Atlassian تنها دفتر کاری است که می‌توانید سگ‌هایتان را با خودتان سر کار بیاورید، راحت به سراغ یخچال بروید، با دوچرخه به محل کار خود بروید و همگام با فرهنگ شرکت پیش روید.

دفاتر Atlassian

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳