تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن

یکی از بهترین راه ها جهت تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن و تنوع در اتاق نشیمن استفاده از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین وسایل به همراه خلاقیت در جاگذاری آن در اتاق نشیمن می باشد.

تغییر در فضای بالای مبلمان نشیمن تاثیر بسیاری در روح فضای اتاق نشیمن دارد. آویزان کردن قاب، نقاشی و حتی وسایلی که دارای بافت خاص می باشند مانند گلیم در قسمت بالای فضای مبلمان اتاق نشیمن می تواند باعث تنوع و تغییر در دکوراسیون اتاق نشیمن شود.

03

نمونه ای از تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک :

07
08

نورپردازی مناسب اتاق نشیمن :

در اتاق نشیمن اگر اهل مطالعه و خواندن کتاب هستید بهتر است از نور مهتابی و نور طبیعی (آفتابی ) باهم استفاده شود که کمترین آسیب را به چشم می زند و استفاده از لامپ های سقفی و رشته ای بهترین گزینه می باشد. برای قسمت مبلمان اتاق نشیمن نور مناسب در عکس نشان داده شده است.

۰۲
۰۳
۰۴

با کوچکترین و خلاقانه ترین کار میتوان دکوراسیون اتاق نشیمن را تغییر داد در انتها ایده های خلاقانه برای قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن نشان داده شده است.

02
tvsolutions_1
06
۰۱

تغییر دکوراسیون اتاق خواب :

اتاق خواب ها به گونه ای باید طراحی و چیدمان شوند که فضایی آرام و بدون دغدغه جهت استراحت اعضای خانواده را فراهم کند. تغییر دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد که از شلوغی اتاق خواب کاسته و فضاهای مناسب جهت گذاشتن وسایل را داشته باشد.

یکی از راههای جذابیت و تغییر دکوراسیون در اتاق خواب ها آویزان کردن تابلو بالای تخت خواب می باشد.

تغییر رنگ اتاق و استفاده از رنگ های آرامش بخش برای اتاق کودکان می تواد تاثیر بسزایی در تنوع و تغییر دکوراسیون اتاق خواب ها داشته باشد.

09
10
13
14
15
16
17

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳