خانه های قدیمی و حتی متروکه، به دنبال گذشته پر ماجرای خود، می تواند مکان مناسبی برای یک ویلای زیبا و خاطره انگیز باشد.  حال اگر این خانه قدیمی در یک شنزار در ساحل دریا نیز واقع شده باشد که نباید شانس بازسازی و تبدیل آن به یک خانه ساحلی را از دست داد. کاری که املیا هندگن “Amelia Handegan”  در یک کلبه ماهیگیری در ساحل کارولینای جنوبی انجام داده است.

طراحی ویلای مدرن

در ده مایلی مرکز شهر چالستون در امتداد یک جاده شنی، تپه های شنی و یک ساحل آرام و زیبا است که این خانه متعلق به سال ۱۹۴۰در آنجاست.

املیا بعد از بازدید ، تصمیم به بازسازی گرفت تا آن را با تمام خاطرات و گذشته اش به یک ویلای معاصر تبدیل کند.

طراحی و بازسازی ویلا

این بازسازی منجر به افزایش یک بخش در پشت بنای اصلی شد. بنای اصلی دارای ۴ اتاق خواب و ۴ حمام مستقل است.

آرتور امید آذری

بخش جدید بایک عرشه فولادی با تضاد رنگ و مصالح از بخش جدید مجزا شده است.

املیا در توضیح نحوه بازسازی می گوید: به دنبال ایده پیچیده ایی نبودم زیرا حفظ ساختار اصلی بنا مهم است.  حتی در بخشی از بنا، شکاف های بلند و باریک حفظ شده و توسط پنل های عمودی در بعضی نقاط بسته شده است.

ویلای مدرن، ویلاها خاص، طراحی ویلا

این بنای بازسازی شده یاداور یک معبد ظریف و ساده است، در بخشی از زیر ساختمان بر روی سطح زمین، فضایی با عنوان “اتاق جعبه boxlike room” است که برای تنفس واستفاده از تابش خورشید بسیار عالی است و با منظره بسیار زیبای تپه های شنی در امتداد امواج آبی دریا، مسیر دسترسی از پارکینگ تا ورودی خانه را دلپذیر می کند. املیا می گوید: ” من این فضا را ، شاید بیشتر از هر اتاق دیگری دوست دارم.”

“I love it as much as, maybe even more than, any room in the house,”

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳